Allah is imprinted in my heart. I cannot forget Him, nor has He ever forgotten me. Sometimes, I become negligent of His blessings and mercy, but never will He change, for He is Allah the greatest and most-merciful. Having Allah in my heart and tongue is the greatest pleasure of this life. It is the only love, guidance, and presence that never leaves me. Allah is the only one who listens to me and answers me. He always answers my prayer in the best way. He is never too quick to judge us, but always quick in rewarding us. I love you Allah. Please make me firm in your path!

Followers

Sunday, February 17, 2013

karipap :D ahahahaha!

salam...entry ni nak citer pasal karipap laa.. hehehe.. memandangkan budak2 rumah aku ramai yang x balik lagi.. punyerr laa boringg... nak keluar jalan-jalan malas.. hehhee..pastu my bestieeee husna ajak  buat karipap pusing.. haaa... apa lagii.. maka 'berperang' laaa aku, fifah n husna kat dapur... hewhewhew...

masa tengah buat karipap nie... tetiba aku teringat dekat kak nor aku.. dia suka buat karipap kalau ada time free..bila dia taw aku nak balik kelantan.. dia mesti siap2 masak inti malam tu and bila aku sampai pagi esok dia ajak aku buat sekali.. wuuu... :'( aku rindu rumah.. 

hahha..dah..dah..dah...tanak sedih2... 
karipap pusing.. karipap putar.. ( suka hati korang laa nak panggil apa  ).. semangat aku duk uli tepung ni.. hahhaha.. poyoo jepp.. haaa.. kat bawah ade laaa gamboo yg sempat kitorang snap n video skalii.... huhuhu.. enjoyy yaa..!

nie doh yang digulung guna 2 adunan..
pastu  potong doh tuu..

potong biar jadi camnii...

pastu.. jom gelek2...haha

ni inti sardin.. masak dulu yerr..


ni inti ubi keledek / stelo (nama ubi ni versi kelantan) hahaha.. nak guna inti ubi kentang  pun best gak.... hahahah
ni masa nak kelim..

dahh siappp..! :)

ni plak video yg x seberapa.. hahha.. tengok taw... messtii tengokk.. huhuhu..


 till then.. pen off...

wassalam.. ^_^


3 comments:

Sri iffah said...

besttttttttt!!!!!!

azim_3110 said...

wahh nampak sedap.. bila agaknya dapat merasa?? sy suka karipap..
~(^_^~)

NurShuhada Noordin™ said...

afifah : haa.. baru taw...hehehe

azim : kalau akh nakk.. mai la dtang umah kat klatee... hahaha

salam semua!

tiada kenikmatan seorang hamba yg lebih baik setelah kenikmatan islam selain kenikmatan memperoleh teman soleh,
yang bila lupa akan mengingatkan dan bila ingat ia akan membantunya... dan alangkah bahagianya orang yang dikurniakan teman yang mencintainya kerana Allah Taala.. sesungguhnya... kasihku seorang sahabat ikhlas buatmu kerana Allah s.w.t.. salam ukwahfillah..

with them.

with them.
sweet moment, Taman Hutan Lagenda Gunung Ledang. January 2014